Rendkívüli munkarend
Tisztelt Ügyfeleink, Kedves Partnereink!
A Broadmax Kft. 2020. március 17-től határozatlan ideig, a rendkívüli helyzetre való tekintettel az alábbi ügymenetre áll át:
– Telephelyünk, irodánk és bemutatótermünk ZÁRVA tart.
– Ajánlatokkal és rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés elektronikusan történik.
– Futó rendeléseik átvételéről kollégáink folyamatos tájékoztatást adnak.
– Sales és Support kollégáink rendelkezésre állnak az ismert elérhetőségeiken, KELLŐEN indokolt esetben pedig személyesen.
(installáció, karbantartás, hibaelhárítás, konzultáció)
– Új megkereséseket a sales@broadmax.hu email címen és webes ajánlatkérés formájában tudunk fogadni.
Amint új információkkal rendelkezünk, tájékoztatni fogjuk Önöket – köszönjük bizalmukat!
Broadmax Kft.
ügyvezetői
