Covid 2.0 munkarend cégünknél
Tisztelt Ügyfeleink, Kedves Partnereink!
A szerdától érvényes országos korlátozások szellemében a Broadmax Kft. 2020. november 13-tól határozatlan ideig, a rendkívüli helyzetre való tekintettel az alábbi ügymenetre áll át:
– Telephelyünk, bemutatótermünk ZÁRVA tart, irodánk ügyeleti beosztással működik.
– Ajánlatokkal és rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés elektronikusan történik.
– Futó rendeléseik átvételéről kollégáink folyamatos tájékoztatást adnak.
– Sales és Support kollégáink rendelkezésre állnak az ismert & online elérhetőségeiken, indokolt esetben pedig személyesen. (support szerződések, új installáció, karbantartás, hibaelhárítás, konzultáció)
– Új megkereséseket a sales@broadmax.hu email címen, telefonon és webes ajánlatkérés formájában tudunk fogadni.
Amint új információkkal rendelkezünk, tájékoztatni fogjuk Önöket – köszönjük bizalmukat, vigyázzanak magukra!
Broadmax Kft.
ügyvezetői