×

Sütik kezelése

hír
hír

Covid 2.0 munkarend cégünknél

2020, november

Tisztelt Ügyfeleink, Kedves Partnereink!

A szerdától érvényes országos korlátozások szellemében a Broadmax Kft. 2020. november 13-tól határozatlan ideig, a rendkívüli helyzetre való tekintettel az alábbi ügymenetre áll át:

–    Telephelyünk, bemutatótermünk ZÁRVA tart, irodánk ügyeleti beosztással működik.

–    Ajánlatokkal és rendelésekkel kapcsolatos ügyintézés elektronikusan történik. 

–    Futó rendeléseik átvételéről kollégáink folyamatos tájékoztatást adnak.

–    Sales és Support kollégáink rendelkezésre állnak az ismert & online elérhetőségeiken, indokolt esetben pedig személyesen. (support szerződések, új installáció, karbantartás, hibaelhárítás, konzultáció)

–    Új megkereséseket a sales@broadmax.hu email címen, telefonon és webes ajánlatkérés formájában tudunk fogadni. 

Amint új információkkal rendelkezünk, tájékoztatni fogjuk Önöket – köszönjük bizalmukat, vigyázzanak magukra!

Broadmax Kft.

ügyvezetői